Reklám

banner-eo

Hármasban szexeltünk - Én és a férjem, és egy idegen harmadik....

 Most próbáltuk ki élősször, de szerintem nem utoljára...



Átlagos házaspár vagyunk.Hogy, mit értek átlagos alatt? Na jó, meg van a házunk, autónk és egészségesek vagyunk és szeretjük egymást...Ahogy az évek teltek egyre jobban elhidegültünk egymástól..Mindegyikünk a munkába temetkezett.Én ráadásul viszem a háztartást is, ezért estére már nagyon fáradt vagyok.A szexualitásunkkal sosem volt gond...Szerettünk egymással szexelni...Élveztük minden pillanatát....Azonban már azt vettük észre, hogy monoton és unalmas kezdett lenni..Már nem volt meg az a tűz, mint az elején...Már csak arra törekedtünk, hogy minél hamarabb vége legyen... Azt vettem észre magamon ,hogy az utcán megbámulom a jó pasikat és volt rá példa, hogy egyedül voltam otthon és kényeztettem magam, miközben az utcán megpillantott pasira gondoltam...Ez miatt volt úgy, hogy lelkiismeretfurdalásom is volt...Ennek hatására egy ideig nem is csináltam ilyet...De végül újból ilyen helyzetbe találtam magam...Egyszer a férjem jelezte,hogy nem ér időben haza, én pedig forró fürdőt készítettem magamnak és közben ellazulva a csiklómat kezdtem izgatni, és az járt a fejembe, hogy egy idegennel szexelek és közben a férjem néz.Ez annyira felizgatott, hogy remegtem mikor elélveztem...Ekkor tudatosult bennem, hogy mennyire izgat, és akarom minden porcikámmal....Sokat gondolkoztam,hogy hogyan mondjam el a férjemnek, mert féltem, hogy ha megtudja, hogy mire vágyom titkon akkor megharagszik rám és elhagy.Egyszer azonban szex után beszélgettünk és kérdezte, hogy milyen új dolgot kellene a szexuális életünkbe vinni, ami feldobná és újra a régi lenne......Tudtam, hogy ez a pillanat az mikor el kell, hogy mondjam neki, ezért össze szedtem minden bátorságom és elmondtam, hogy szerintem kellene egy harmadik személy....Ő egyből azt kérdezte, hogy van e már kiszemelt.Én pedig mondtam neki, hogy nincs..Mert együtt akarom vele megkeresni a megfelelőt..Ezután kezdtünk el az interneten keresgélni különböző fórumokon és csoportokban.Nemsokára meg is jött az első levél..Egy fiatal 35 éves srác jelentkezett, aki elmondta, hogy már van benne tapasztalata és szívesen bevezetne minket is.Megbeszéltük az első találkozást , amitől tartottunk egy kicsit az őszintét megvallva, hiszen egy vadidegen embert engedünk a házunkba és a hálószobánkba..A találkozás pozitív volt, aranyos volt és hamar szimpátiát keltett bennünk..Beszélgettünk és oldódásként megittunk 3 üveg bort is. Lassan elkezdett simogatni úgy, hogy a férjem nézte, aki közben maszturbált..lassan levetkőztetett és simogatni kezdett, én addigra már nagyon nedves voltam..Ő is levetkőzött és akkor pillantottam meg neki a hatalmas eres péniszét...Elkezdtem simogatni és verni..Hamar merev állapotba került és mondta, hogy feküdjek az ágyra..Fölém jött és a vastag nagy péniszét betolta tövig, ami nagyon fájt, nem voltam hozzá szokva ilyen nagy péniszhez...Nagyokat lökött rajtam, aminek a hatására hangosan nyögtem és szóltam, hogy fáj....Ő elkezdett finomabb lenni és nem nyomta be annyira, így nagyon élveztem..A férjem odajött miközben hátulról csináltuk és számba vettem a péniszét, ami nagyon kemény volt...Hatalmasat élveztem szinte minden porcikám beleremegett...Ezután elfeküdtem és ők pedig rámélveztek, folyott a hasamon a meleg ondó egészen a puncimig..Én pedig összekentem vele a puncim és a fenekem..Napokig ez járt a fejembe, ezzel keltem és feküdtem..Ha csak eszembe jutott kirázott a hideg...Biztosan ki fogjuk még próbálni újból..Az, hogy mikor? Az maradjon a mi titkunk...

Megjegyzések

Reklám

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Barátnőm apjával keféltem.......

Kipróbáltam egy Travit.....