Reklám

banner-eo

Barátnőm apjával keféltem.......

 Szögezzük le még a sztori elején, hogy nem vagyok rá büszke, de rohadt jó volt.


Társasházban laktunk és sokat össze jártunk a barátnőmmel.Sokszor náluk vagy nálunk alapoztunk az esti bulihoz.Volt, hogy az ő apja jött értünk a buli végén és vitt haza minket.Sokáig nem is úgy néztem rá, mint egy férfira, azonban ez az egyik pillanatról a másikra ez megváltozott.Volt úgy, hogy miután elmentem haza és a kádban fürödtem, többször masztiztam és arra gondoltam, hogy vele szexelek..Ez nagyon izgatott...Ezért, volt, hogy nedves is voltam mikor náluk voltam és éppen erre gondoltam.Egyik nap mentem át és kerestem a barátnőmet, aki azt mondta ,hogy otthon lesz..Azonban ő nem volt otthon csak az apja, aki mondta, hogy lekéste a vonatot és késni fog.Megkérdezte, hogy ha karom akkor megvárhatom itt a lakásban Őt.Hezitáltam végül mondtam, hogy oké akkor megvárom itt.Barátnőm apja elment fürödni, én pedig ettől nagyon rosszul éreztem magam, mert felizgultam, de tudtam, hogy nem lehet, mert nem szabad.Nagyon nedves lettem..Óvatosan kinyitottam résnyire a fürdőajtót és néztem a meztelen testét a zuhany alatt.Szinte remegtem annyira akartam Őt. Ő észrevett, én pedig hirtelen becsaptam az ajtót.Nagyon szégyelltem magam...Ő kijött meztelenül és megkérdezte, hogy lenne e kedvem vele fürödni.Én mondtam neki, hogy nem, és hogy megyek haza....Szégyelltem magam.Ő odajött és megsimogatta az arcom és lassan elkezdte simogatni a mellem, ami akkora már nagyon megkeménykedett és állt a bimbóm.Lassan elkezdte simogatni a puncim, ami nagyon kemény és nedves volt.Finoman elkezdte levenni a ruhát rólam.Farmerba voltam és rövid pólóban, így hamar levetkőztetett..Elkezdte finoman nyalogatni a mellbimbóm és közben simogatta a csiklómat, ami nagyon izgatott.Óvatosan megfogtam a péniszét, ami akkorra már nagy és kemény volt.Óvatosan hátrahúztam a bőrt és bekaptam ..Nagyon vastag volt .....Kérte ,hogy feküdjek le az ágyra ..Ő fölém jött és berakta a vastag péniszét, amitől nagyon fájt a puncim..De ez mellett nagyon izgatott is megkel, hogy mondjam...Mondtam neki, hogy hátulról csináljuk ,mert úgy szeretem..Elkezdte hátulról csinálni először lassan, majd gyorsan ..nagyon jó volt, de fájt is nagyon..A végén az ágy szélén ültem Ő pedig ráélvezett a melleimre...Nagyon sok ondó jött és spriccelt minden felé....Elmentünk zuhanyozni gyorsan, hiszen úton volt a barátnőm és nem akartunk lebukni...Haza mentem és másnap is nagyon fájt a puncim úgy szét volt dugva...Sokáig össze jártunk utána, majd én a munkám miatt elköltöztem egy másik városba...Azóta, ha összefutunk az utcán, ami nagyon ritkán van talán öt évente egyszer, a mai napig eszembe jut a szexünk...

Megjegyzések

Reklám

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hármasban szexeltünk - Én és a férjem, és egy idegen harmadik....

Kipróbáltam egy Travit.....